HOE KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN BIJ SCOOTERMAX.NL?
Indien het product nog niet is verzonden, kunnen wij de bestelling voor je aanpassen. Als de bestelling reeds verzonden is, kun je het product retourneren. Neem contact op met onze klantenservice om het retourproces te starten. Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn, tenzij anders is overeengekomen.
KAN IK MIJN SCOOTERBESTELLING ANNULEREN?
Annuleren van een ongebruikt product: Heb je een scooter besteld bij Scootermax.nl, maar voldoet deze bij levering niet aan je verwachtingen? Indien de scooter nog niet in gebruik is genomen en niet op naam is gesteld, kun je de bestelling kosteloos annuleren.
Retourneren van een gebruikte scooter: Wil je een scooter retourneren die al wel in gebruik is genomen of op naam is gesteld? Neem dan contact op met onze klantenservice om het retourproces te starten. Na inspectie doen wij een bod voor de gebruikte scooter. Vervolgens kun je zelf beslissen of je de scooter wilt retourneren voor dat bod. Houd er rekening mee dat aangezien het een op maat gemaakt product betreft, er aanvullende voorwaarden van toepassing zijn. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.
Let op: Verzendkosten kunnen van toepassing zijn bij het retourneren van een scooter. Neem contact op met onze klantenservice voor de specifieke kosten en voorwaarden.