' . get_the_title() . ''; } ?>

Bezorging

NA HET PLAATSEN VAN DE BESTELLING

Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons een bezorgdatum en -tijd. Mocht je de scooter liever op een andere dag of tijd willen ontvangen, dan kun je dit aangeven door te antwoorden op de bestelbevestiging per e-mail. Geef in je antwoord aan welke dag(en) jou het beste uitkomen.

Je kunt uiteraard ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.

AFWEZIGHEID BIJ BEZORGING

Bij de aankoop van een scooter wordt deze nooit bij de buren afgeleverd, tenzij je ons specifiek opdracht hebt gegeven hiervoor. In overleg met jou plannen we een nieuwe bezorgafspraak in. Indien er bij een afgesproken levering niemand aanwezig is, worden eventuele extra bezorgkosten aan jou doorberekend.

Bij de aankoop van een accessoire, onderdeel of helm wordt het artikel verzonden via PostNL. Indien je niet thuis bent, zal PostNL het artikel nogmaals aanbieden en vervolgens afleveren bij de buren of bij een PostNL-punt.

LEVERTIJD

De levertijd wordt vermeld op de productpagina van het betreffende artikel.

RIJKLAARMAKEN & KENTEKEN

De scooter wordt standaard door ons rijklaar gemaakt en voorzien van een kenteken. Indien je accessoires hebt besteld, zullen wij deze ook voor je monteren.

Voor meer informatie over het rijklaar maken verwijzen we je naar de desbetreffende informatiepagina. Voor meer informatie over het kenteken verwijzen we je naar de desbetreffende informatiepagina.

BESTELLING VAN EEN ACCESSOIRE, HELM OF ONDERDEEL

Een bestelling van een accessoire, helm of onderdeel wordt verzonden via PostNL.

De verzendkosten bedragen €5,95 binnen Nederland.

TRACK & TRACE

Bij aankoop van een scooter:

Je ontvangt geen track & trace-code bij deze bezorgmethode.

Bij aankoop van een accessoire, helm of onderdeel:

Je ontvangt een track & trace-code per e-mail zodra wij de artikelen hebben aangemeld bij de vervoerder.